Jan as a Service (JaaS)

(English below)

Zou het niet handig zijn om altijd een Microsoft expert achter de hand hebben, die met u mee denkt, een langlopend probleem oplost, kort en krachtig advies kan geven, of een keer aansluit bij een belangrijke vergadering om uw stakeholders te overtuigen?

Jan as a Service (JaaS) biedt u precies die ondersteuning, op maat en wanneer u het nodig heeft. Of het nu gaat om strategisch advies of directe hulp bij technische uitdagingen, met JaaS krijgt u toegang tot diepgaande expertise, zodat u zich kunt focussen op uw kernactiviteiten.

U kunt rekenen op:

⭕ Schrijven of reviewen van een adviesdocument | Krijg professioneel advies en feedback voor belangrijke stukken.
⭕ Deelnemen aan een workshop of vergadering | Zorg voor overtuigende argumenten en deskundige ondersteuning bij cruciale momenten.
⭕ Troubleshooting bij complexe incidenten | Snelle en efficiënte oplossing van technische problemen die uw workflow verstoren.
⭕ Proof of Concept | Zien is geloven! Ik help graag bij het opzetten van een testopstelling.
⭕ Brain picking | Spiegelen met een expert om uw plannen te bevestigen of bij te sturen.
⭕ Assistentie bij een belangrijke, spannende wijziging | Verzeker uzelf van vlekkeloze implementaties en minimaliseer risico’s.
⭕ Het geven van trainingen of kennissessies | Zorg dat uw team altijd up-to-date is met de nieuwste tools en technieken.
⭕ Hulp bij disaster recovery of een cyberhack | Wees voorbereid en ontvang directe ondersteuning in noodsituaties.

Jan as a Service is af te nemen op basis van een strippenkaart met heldere voorwaarden, en korte lijnen.

Wouldn’t it be convenient to always have a Microsoft expert on hand who can think along with you, solve a long-standing issue, provide concise and clear advice, or join an important meeting to help convince your stakeholders?

Jan as a Service (JaaS) offers exactly that support, tailored to your needs and available whenever you require it. Whether you need strategic advice or immediate assistance with technical challenges, JaaS provides access to deep expertise, allowing you to focus on your core business activities.

You can count on:

⭕ Writing or reviewing an advisory document | Receive professional advice and feedback on important documents.
⭕ Participating in a workshop or meeting | Provide convincing arguments and expert support at crucial moments.
⭕ Troubleshooting complex incidents | Quick and efficient resolution of technical issues disrupting your workflow.
⭕ Proof of Concept | Seeing is believing! I’m happy to help set up a test environment.
⭕ Brain picking | Consult with an expert to validate or adjust your plans.
⭕ Assistance with an important, high-stakes change | Ensure smooth implementations and minimize risks.
⭕ Providing training or knowledge sessions | Keep your team up-to-date with the latest tools and techniques.
⭕ Help with disaster recovery or a cyberattack | Be prepared and receive immediate support in emergency situations.

Jan as a Service is available through a credit-based system with clear terms and direct communication.